Bolaget skall bedriva verksamhet inom produktion och försäljning av digitalt material såsom texter, bilder och rörliga bilder i samband med datorspel. Exempelvis tävlingar, topplistor, webb-tv sändningar och liknande innehåll som användare betalar för.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 26 | 37 | 53 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -616 | -1 236 | -6 168 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -615 | -1 246 | -6 194 |
Årets resultat (tkr) | -615 | -1 246 | -6 194 |
Summa tillgångar (tkr) | 718 | 1 348 | 1 969 |
Antal anställda | 1 | 5 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 26 | 37 | 53 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -616 | -1 236 | -6 168 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -615 | -1 246 | -6 194 |
Årets resultat (tkr) | -615 | -1 246 | -6 194 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 56 | 693 | 1 844 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 662 | 655 | 125 |
Tillgångar (tkr) | 718 | 1 348 | 1 969 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 602 | 81 | 1 328 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 116 | 1 267 | 642 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 718 | 1 348 | 1 969 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 5 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 37 | 11 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -2369.2% | -3340.5% | -11637.7% |
Soliditet | 83.8% | 6.0% | 67.5% |
Kassalikviditet | 570.7% | 51.7% | 19.5% |
Bolaget skall bedriva verksamhet inom produktion och försäljning av digitalt material såsom texter, bilder och rörliga bilder i samband med datorspel. Exempelvis tävlingar, topplistor, webb-tv sändningar och liknande innehåll som användare betalar för.